Coney Island & Shoppen! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Maaike Sande - WaarBenJij.nu Coney Island & Shoppen! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Maaike Sande - WaarBenJij.nu

Coney Island & Shoppen!

Door: Maaike

Blijf op de hoogte en volg Maaike

18 Augustus 2008 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Na heerlijk uitgeslapen te hebben ben ik rond een uurtje of 1 richting Coney Island gegaan. Het strand van New York met pier en hele oude achtbaan. Ik was rond half 3 op Coney Island. Ik had nog niets gegeten dus als bij wijze van ontbijt heb ik chili cheese fries gehaald bij Nathan's. Na dit ubergezonde (ahum) ontbijt veroberd te hebben ben ik naar de pier en het strand gelopen.

Het was er erg druk en het was super heet. Echt niet leuk dus! Na het maken van een paar foto's ben ik dan ook weer richting metro gevlucht zo'n beetje. Ik was nog niet in China Town geweest hier, dus dan maar daar naar toe.

Daar wordt je doodgegooid met mensen die je illegale waar voor een prikkie aan willen smeren. Veel chinezen die fluisteren: Gucci, Prada, Couch. & "Miss you want purse?" Ik had daar allemaal geen zin in en in China Town kon je ook op de koppen lopen dus ben ik een stukje doorgelopen naar SOHO.

In SOHO heb ik lekker wat gewinkeld. Vooral veel gekeken, want anders krijg ik mijn koffer straks niet meer dicht haha. Ze hadden er echt veel leuke winkels. Ik was even vergeten hoe leuk SOHO is. Ben nog Daffy's ingelopen. Daar hebben ze altijd uitverkoop en verkopen ze kleding voor een prikkie. Ik was ook vergeten hoe goedkoop Daffy's wel niet is! Voor iedereen met een budget die toch wil shoppen: ga naar Daffy's! Echt waar!! Ik had een t-shirt vast en dacht: is vast 30 dollar. Was het maar 13!!! Dus als je nog eens goedkoop wil shoppen dan is Daffy's the place to be.

Daarna ben ik nog even naar Times Square geweest. Ik had daar leuke schoenen gezien maar ik wist niet of ze zouden passen. Ze pasten niet dus dat schilt weer in de koffer. ;-) Wel heb ik een MTV shirt gekocht in de MTV winkel en ik ben nog de M&M winkel ingeweest. Ja dat lees je goed: op Times Square hebben ze een M&M winkel. Ik wist dat al wel, maar ik was er nooit binnen geweest. Het gekke was dat ze echt ALLES hadden behalve het snoepje. Ja ze verkochten ze wel, maar dan per pond. En dat was nog duur ook!! 12 dollar voor een pond (en dat is nog geen 500 gram hier in de States)!! Ze hadden wel hele funky M&M's dat wel, maar dan nog! De winkel hing vol met prullaria waar Red & Yellow opgeplakt waren. Van badlakens, tot bekers, van t-shirts tot yoyo's. Zo'n beetje alles wat al op de vorm van een M&M leek had het printje erop staan. Beetje hm dus.

Nu zit ik alweer lekker op mijn kamer en ik ga zo slapen want morgen moet ik om half 10 bij het MOMA voor de deur liggen want dit is mijn laatste kans om daar binnen te komen! Dinsdag is dat namelijk dicht!!

Ennuh nog 2 dagen en dan ben ik alweer in Nederland!! Snel hè?
http://s39.photobucket.com/albums/e163/maaikegoesUSA2008/New%20York/

  • 18 Augustus 2008 - 10:05

    Mama:

    je hebt daar ook wel geluk met het goeie weer gehad hé?? bijna alleen maar zon en droog.

    nog even genieten....

    groetjes, kus mama

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Maaike

Ik ga voor een maand op vakantie naar de big ol' US of A. Hier kun je lezen wat ik allemaal meemaak. Nu maar hopen dat het internet het ook doet in alle hotels!

Actief sinds 19 Juli 2008
Verslag gelezen: 295
Totaal aantal bezoekers 27538

Voorgaande reizen:

21 Juli 2008 - 20 Augustus 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: