Uneventful day (of toch ook weer niet?) - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Maaike Sande - WaarBenJij.nu Uneventful day (of toch ook weer niet?) - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Maaike Sande - WaarBenJij.nu

Uneventful day (of toch ook weer niet?)

Door: Maaike

Blijf op de hoogte en volg Maaike

14 Augustus 2008 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Nou vandaag verliep eeeeeeeeh anders dan gepland.

Ik wilde naar het Tenement House Museum, maar ik wist dat ik daar lang in de rij zou moeten staan. Dus heb ik gisteravond kaartjes besteld, maar dan pas voor de 14e. Dus niet vandaag. Ik moest dus wat anders verzinnen.

Eerst bedacht ik me dat ik dan maar naar het MOMA zou gaan. Het museum of modern art. Maar even later zag ik foto's van de BSB online verschijnen. Iig van 2 gasten dan: Nick & AJ. En die zaten dus in New York. Even goed gekeken en na een tijdje googlen had ik uitgevogeld in welk hotel ze zaten.

Vanochtend ben ik dus eerst daar langs gelopen. Er stonden twee meiden en dat was het. Dus ik ben doorgelopen naar het MOMO (was maar 1 block verder). En er staat daar een RIJ!! Wil je niet weten!! Echt niet meer normaal!! Aangezien ik hier toch nog tot dinsdag ben, sta ik wel een keer vroeg op en ga ik dan wel daar naar toe.

Mijn laatste optie was dus het hotel van de boys. Eerst zag ik Josh al lopen, en even later ook Q dacht ik, maar dat wist ik niet zeker. Daarna kwam Josh weer terug en ging meteen weer naar buiten. Vage bedoeling maar ik bleef lekker op mijn gemakje staan en raakte aan de praat met de man die de taxi's roept.

Na 2 uur werd het wachten beloond. Nick kwam aan met de auto en ging met mensen op de foto. Inmiddels stonden er wel wat meer mensen maar nog steeds niet zoals ik het in Europa heb gezien. Hij was aardig en de foto is nog leuk ook ware het niet dat het meisje die hem maakte zo trilde dat hij wat bewogen is.

Meteen daarna kwam een vrouw tegen de taxi man zeggen: nog een half uur. Okay een half uur tot wat? Dus ik bleef wachten. Raakte aan de praat met een stel andere meiden en de paparazzi die er stonden. Er zaten nog wel meer celebs in dat hotel. Brandi en Paris Hilton en Good Charlotte. Ik heb alleen Brandi gezien.

Het half uur betekende dat de boys naar buiten kwamen. Op naar de bus met al hun spullen en dus zouden ze gaan vertrekken naar Conneticut voor de volgende show van de tour. Nick ging nog even wat halen. Aj kwam ondertussen naar buiten en ging koffie halen. Als ze terugkwamen zouden ze foto's maken. Zo gezegd zo gedaan: ze kwamen terug en ik ben weer met Nick en dus ook met AJ op de foto gegaan. YAY!! Nick was de tweede keer wel niet zo vrolijk, hij had er niet zo'n zin in, maar die foto is wel scherp. AJ was gewoon een schat as always.

Dat was zo'n beetje mijn dag. Ik heb nog even Broadway kaartjes gehaald. Ik ga zo naar Mary Poppins. Kon de kaartjes wel niet bij TKTS kopen tegen de helft van de prijs, want daar accepteren ze geen credit card meer en dus moest het cash maar ik had vanochtend al gepind dus dat kon niet nog een keer. Over 3 kwartier begint de show dus ik ga zo maar eens even een metro nemen richting Times Square.

Oh en iedereen: bedankt voor alle tips, maar dit is mijn 4de keer in New York en al die dingen heb ik eigenlijk al wel gezien. Op Strawberry Fiels na dan, maar dat komt deze keer dus wel aan de beurt.

Voor de foto's: http://s39.photobucket.com/albums/e163/maaikegoesUSA2008/New%20York/

Voor nu zeg ik: oogjes dicht en snaveltjes toe voor jullie. Ik ga lekker genieten van de show!! Toedels!

=======================
*EDIT*

Nou ik ben net terug in mijn hotel van de show en ik MOET er gewoon meteen wat over kwijt. Jullie hebben dit toch nog niet gelezen want jullie liggen allemaal nog heerlijk te snurken!

De show was echt helemaal WOW!! Echt heel heel heel erg gaaf. Een vliegende Mary Poppins boven het publiek, Bert die tapdansend omhoog 'loopt' en daarna op zijn kop zijn liedje en tapdans voortzet waren toch wel de twee ultra extreme hoogtepunten. Het set design was heel slim en mooi gedaan en alle klassieker incl. Supercalifragilisticexpialidocious (één van de langste woorden in het Engels) kwamen voorbij en ook wat nieuwe nummers. Het verhaal is wat aangesleuteld, maar dat mocht niet deren. Deze musical captured zekersteweten dezelfde magie als de film! Echt helemaal fantastisch!!!

Nu ga ik lekker slapen want morgen wordt een HELE lange dag!!

  • 14 Augustus 2008 - 09:26

    Tante Joke:

    wauw Maaike, jij met je idols, leuk.
    wat maak jij toch een hoop spannende dingen mee.
    groetjes maar weer.

  • 14 Augustus 2008 - 09:53

    Mama:

    Mary Poppins, dat is jeugdsentiment,leuk hé.

    te gek dat je de BSB net daar aan moet treffen,alvast een voorproefje voor de komende show???

    De hollandse A.J. ziet er beter uit.

    gr.kus mama

  • 14 Augustus 2008 - 10:03

    Francine:

    Wat bijzonder om met je helden op de foto te gaan! Nog veel plezier.

  • 14 Augustus 2008 - 15:51

    Cindy Mevis:

    Hoi Maaike,

    ben helaas al weer een bijna een week in Nederland en ik wil terug!!. De stanislasmail lag eruit dus ik kan nu pas je link openenen. Ik stuur onze foto van de Grand Canyon naar je stanislasmail. Tot over drie weken en nog veel plezier, ik zal je nu blijven volgen.
    groetjes Cindy

  • 14 Augustus 2008 - 16:06

    Marije:

    Hey Maaike,

    Super joh dat je Nick en AJ heb ontmoet. Echt super!!
    Veel plezier nog in de states en natuurlijk megaveel plezier bij de BSB!
    Groetjes Marije

  • 15 Augustus 2008 - 14:00

    Ewa:

    woooaaaaah!!!! Kom ik terug uit polen, heb je ze gewoon al ontmoet!!! GOD ik ben jaloers!!! hahaha. VET COOOOL ben zoo blij voor je :D en die foto's op bsbsquad, die zijn echt geweldig haha. Enneeeeh, paris en nick in een hotel? Ik ben benieuwd hoe dat ging lol. Als je daar nog verhalen over hebt, dan hoor ik ze graag hahahaha ;)
    HEEEEL veel plezier nog, en als je josh en de guys nog ziet, doe ze ook een kus van mij :D
    xx

  • 15 Augustus 2008 - 14:00

    Ewa:

    btw: wat ziet nick er ffing lekker uit!!! kwijl kwijl...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Maaike

Ik ga voor een maand op vakantie naar de big ol' US of A. Hier kun je lezen wat ik allemaal meemaak. Nu maar hopen dat het internet het ook doet in alle hotels!

Actief sinds 19 Juli 2008
Verslag gelezen: 245
Totaal aantal bezoekers 27588

Voorgaande reizen:

21 Juli 2008 - 20 Augustus 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: